|
PRIHODI |
IZNOS HRK
|
1.
|
Godišnja članarina |
600,00 €
|
2.
|
Grad Zadar |
13.300,00 €
|
3.
|
Grad Zadar – osobni asistenti za studente |
6.640,00 €
|
4.
|
Zadarska županija |
3.300,00 €
|
5.
|
Zadarska županije – osobni asistenti za studente |
4.000,00 €
|
6.
|
Državni proračun |
25.000,00 €
|
7.
|
Europski socijalni fond + |
16.000,00 €
|
8.
|
Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva |
26.000,00 €
|
9.
|
Donacije iz proračuna lokalne i (područne) regionalne samouprave |
4.000,00 €
|
10.
|
Ostale donacije |
4.000,00 €
|
11.
|
Prihodi najma bankomata |
2.500,00 €
|
|
UKUPNO | 105.340,00 € |
|
RASHODI |
IZNOS HRK
|
1.
|
Rashodi za radnike - plaće |
50.000,00 €
|
2.
|
Ugovori o djelu |
6.400,00 €
|
3.
|
Loko vožnja |
0,00 €
|
4.
|
Reprezentacija |
2.000,00 €
|
5.
|
Trodnevni izlet članstva |
5.000,00 €
|
6.
|
Troškovi klupskih aktivnosti |
3.500,00 €
|
7.
|
Trošak stručnih edukacija |
3.000,00 €
|
8.
|
Donacije iz proračuna lokalne i (područne) regionalne samouprave |
4.000,00 €
|
9.
|
Ostale donacije |
4.000,00 €
|
10.
|
Trošak organizacije seminara, okruglih stolova i tribina |
2.000,00 €
|
11.
|
Trošak obilježavanja blagdana i važnih datuma |
1.500,00 €
|
12.
|
Trošak plaće osobnih asistenata za studente |
10.640,00 €
|
13.
|
Trošak promotivnih letaka, brošura i roll up bannera, vizuala, održavanja web stranice |
1.700,00 €
|
14.
|
Oprema, inventar i uredski materijal |
3.320,00 €
|
15.
|
Troškovi renovacije prostora udruge (adaptacija prostora) |
1.250,00 €
|
16.
|
Poštanski troškovi |
300,00 €
|
17.
|
Režijski troškovi |
3.000,00 €
|
18.
|
Knjigovodstveni troškovi |
2.700,00 €
|
19.
|
Bankarske usluge i platni promet |
330,00 €
|
20.
|
Ostali rashodi |
700,00 €
|
|
UKUPNO | 105.340,00 € |
Plan zaduživanja i otplata
Neprofitna organizacija ne posjeduje vrijednosne papire, dionice kao ni udjele u glavnici, isto tako ne planira se dugoročno zaduživati kreditima i zajmovima. Neprofitna organizacija se ne planira kratkoročno zadužiti.
Obrazloženje financijskog plana
PRIHODI – obrazloženje:
- Kod godišnje članarine prikazan je iznos koji je približan iznosu koji se prosječno prikupi od uplata članarina članova udruge.
- Prihodi od grada Zadra u iznosu od 13.300,00 € odnose se na prihode od projekta koji se svaki godine prijavljuje prema gradu Zadru pod nazivom „Psihosocijalni program za članove udruge“
- Prihodi od grada Zadra pod ovom točkom odnose se na prihode koje će udruga prijaviti na projekt prema gradu Zadru pod nazivom „Usluga osobnih asistenata za članove Udruge-studente“. Sredstvima od tog projekta pokrivaju se plaće za asistente u nastavi za dva studenta, člana udruge.
- Prihodi od Zadarske županije u iznosu od 3.300,00 € odnose se na prihode od projekta koji se svaki godine prijavljuje prema Zadarskoj županiji pod nazivom „Socijalni program Udruge slijepih“
- Prihodi od Zadarske županije pod ovom točkom odnose se na prihode koje će udruga prijaviti na projekt prema Zadarskoj županiji pod nazivom „Usluga osobnih asistenata za članove Udruge-studente“. Sredstvima od tog projekta pokrivaju se plaće za asistente u nastavi za dva studenta, člana udruge.
- Prihodi pod ovom točkom odnose se na prihode od jednog projekta koji je trenutno u trenutno u provedbi, a koji se financira iz Državnog proračuna, odnosno od strane Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike. To je projekt pod nazivom Živimo život aktivno, a iznosi 25.000,00 € godišnje.
- Sredstva iz Europskog socijalnog fonda odnose se na sredstva projekta za koji ćemo aplicirati kada se otvori natječaj sukladno najavama. Projekcija troškova za taj period iznosi 16.000,00 €.
- Ova točka odnosi se na projekciju prihode koje Udruga ostvaruje za „Sustavnu podršku“ koju odobrava Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva.
- Donacije iz proračuna lokalne i (područne) regionalne samouprave se odnose na sredstva prikupljena od strane gradova i općina u Zadarskoj županiji.
- Donacije se odnose na sredstva prikupljena od „Kasica za milodare“
- Udruga u svom prostoru ima bankomat koji je u vlasništvu OTP banke, a mjesečno za najam prostora za taj bankomat udruga ima prihode od oko 200,00 €.
RASHODI – obrazloženje:
- Rashodi koji se odnose na plaće zaposlenih radnika Udruge mjesečno iznose oko 4.160,00 €, godišnje oko 50.000,00 €.
- Ugovore o djelu Udruga sklapa s izvoditeljima projekta „Živimo život aktivno“. Ugovori o djelu sklapaju se ovisno o aktivnostima koje udruga provodi tijekom godine (za troje izvoditelja aktivnosti predviđen je ukupan iznos Ugovora o djelu od 6.400,00 € bruto).
- Loko vožnja financira se iz sredstava MRMSOSP sukladno Zakonu o osobnoj asistenciji.
- Reprezentacija podrazumijevaja gošćenje i druge slične izdatke učinjene s partnerskim organizacijama ili potencijalnim partnerskim organizacijama, radi unapređivanja poslovanja u okviru djelatnosti udruge. Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
- Ova točka odnosi se na tradicionalni izlet koji udruga provodi na godišnjoj razini kojem je svrha rehabilitacija članova, njihova integracija u širu drušvenu zajednicu, unaprijeđenje društvenog života osoba s invaliditetom te izlazak iz izolacije vlastitog doma u kojoj se često osobe s oštećenjem vida nalaze. Troškovi se pokrivaju iz konta društva (Grad Zadar, Županija, općina i ostali gradovi i Kasice za milodare).
- Troškovi klupskih aktivnosti odnose se na troškove opreme i materijala za razne radionice koje udruga planira provoditi putem aktivnosti projekta „Živimo život aktivno“. Ti troškovi odnose se i na trošak najma prostora u kojima će se određene radionice održavati.
- Trošak stručnih edukacija odnosi se na putne troškove, smještaj i kotizaciju sudjelovanja članova upravnih tijela udruge, ostalih članova udruge i zaposlenika na različitim stručnim edukacijama u svrhu stjecanja i proširenja postojećih znanja i vještina koje zahtjeva rad u udruzi slijepih. Također, se odnosi i na organizaciju stručnih edukacija od strane ove udruge za partnerske udruge i ostale zainteresirane sudionike.
- Trošak se odnosi na provođenje aktivnosti u okviru ugovorenih programa s gradovima i općinama u Zadarskoj županiji.
- Donacije se odnose na jednokratne novčane pomoći članovima udruge koji se nalaze u teškoj financijskoj situaciji. Troškovi se pokrivaju od donacija, grada Zadra i Zadarske županije i ostalih prihoda po potrebi.
- Ovaj iznos odnosi se na troškove organiziranja raznih tematskih događanja u svrhu povećanja vidljivosti udruge i ukazivanja na specifične potrebe osoba s oštećenjem vida. Odnosi se na sve troškove koje takva organizacija zahtijeva (najam opreme, prostora, catering). Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
- Ovaj iznos odnosi se na troškove organiziranja tematskih događanja povodom blagdana i važnih datuma za slijepe osobe i osobe s invaliditetom u svrhu povećanja vidljivosti udruge i ukazivanja na specifične potrebe osoba s oštećenjem vida. Odnosi se na sve troškove koje takva organizacija zahtijeva (putni troškovi, troškovi okrijepe). Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
- Troškovi plaće za osobne asistente financirani su iz dva izvora, grada Zadra i Zadarske županije. Planira se da će se i ove godine sakupiti iznos od 10.640,00 € ukupno kojim se podmiruju isključivo plaće i putni troškovi osobnih asistenata, odnosno pomoćnika u nastavi za dva studenta koji su članovi ove udruge.
- Ovaj trošak odnosi se na promotivni materijal i održavanje web stranice u svrhu povećanja vidljivosti udruge, promicanja prava osoba s invaliditetom i ukazivanja javnosti na specifične potrebe slijepih i slabovidnih osoba. Troškovi promotivnog materijala osiguravaju se iz različitih izvora financiranja, svaki projekt ima određeni iznos za pokriće određenog djela promotivnog materijala. Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
- Ovaj iznos planira se utrošiti na opremu, inventar i uredski materijal.
- Troškovi renovacije prostora udruge.
- Poštanski troškovi odnose se na iznos troškova slanja pošiljki koji na godišnjoj razini svake godine iznosi oko 300,00 €. Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
- Režijski troškovi odnose se na mjesečne račune prema A1 (telefon i internet ), Čistoći, Vodovodu, HEP-u i Gradu Zadru – najam prostora. Troškovi se pokrivaju iz četri izvora – Zadarska županija, Grad Zadar i MRMSOSP-a i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva.
- Knjigovodstveni troškovi godišnje iznose 2.700,00 €. Troškovi knjigovodstva financiraju se od grada Zadra, Zadarske županije, Nacionalne zaklade i MRMSOSP.
- Bankarske usluge odnose se na usluge održavanja računa i ostale bankarske usluge. Pokrivaju se iz prihoda od grada Zadra i Zadarske županije.
- Pod ostale troškove pripadaju troškovi potrošnog materijala (materijal za čišćenje i higijenski materijal), te svi ostali neplanirani troškovi (npr. servisne usluge).
Ivica Božić-Petričević, predsjednik